27 Mayıs 2010 Perşembe

GALATA MODA GELDİDE GEÇİYOOOR..


Evet Galata Moda festivali geldi ve geçiyor bile üstüne üstlük ben gidip göremiyorum bile..:( Neden mi çünkü Eskişehir il sınırlarına sıkışmış zavallı bir öğrenci parçasından başka birşey değilim..! Özlem süer'in Elif Cığızoğlu'nun Bahar korcan'ın standlarını gezemedim göremedim bu kez ve çok üzgünüm..Facebook'dan ve Twitter dan gezip görenlerin düşüncelerini ve fotoğraflarını takip ediyorum ne yazıkki..Merakım giderileceği yerde daha bir kıskanıp sinirleniyorum!! :) Neyse bir Galata Moda da ne yazıkki busefer benim için böyle geçip gidicek....Gidip görenlere slm olsuun..:)


Bu fotoğraf'da birkaç sene önce Galata Moda festivali'nin Alaçatıdaki organizasyonundan kalma...En azından bende geçmişten de kalsa bir fotoğraf koyup içimi rahatlatayım değil mi :)) Arkada Elif Cığızoğlu ne şirin çıkmış :)


elbise - anne emeği :)
çanta - topshop



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder