12 Ağustos 2010 Perşembe

La Vida Es Bella.....My Tattoo :)

Gecen akşam arkadaşlarımla yorucu bir günün sonunda 222 park'ın bahçesine yorgunluğumuzu atmak ve bir şeyler içmek için gitmiştik.Uzun zamandır dövme yaptırmak istediğimi dile getirdiğimde bir arkadaşımın arkadaşının dövme yaptığını öğrendim.Kalkıp hep birlikte arkadaşının evine gittik ve uzun zamandır istediğim dövmemi yaptırdım :) Aslında baştan beri İspanyolca 'hayat heyecandır ' yazdırmak istiyordum fakat son anda fikrimizi değiştirip ; 'HAYAT GÜZELDİR' anlamına gelen İspanyolca ' LA VİDA ES BELLA ' yazdırdım. Ayrıca baştan biraz korkmama rağmen kesinlikle hiçbir şekilde bir acı hissetmedim :) Her dövme yaptıran 2.sini mutlaka istermiş derler , doğru! :) Şimdiden 2. kez ne yaptırcağımı buldum bile , zamanını bekliyorum..:))







Fotoğrafların kalitesinin ve ortamın kusuruna bakmazsınız artık :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder