4 Şubat 2011 Cuma

MAZİİİ :)





Tanrım herkess İFW ile ilgili birşeyler paylaşıyor sanki hepsi bana nispet yapar gibi! Yazıktır günahtır yapmayın yahuuu..Evett.. herkes İFW'de ben ise İzmir'de evimde sıcak sıcak rahat rahat oturmuş kahvemi yudumluyorum,niye mi?? Bir ton aksilikler yüzünden anlatmakla bitmez :( Bende herkesin çılgınlar gibi İFW ile ilgili paylaştığı şeylerden sıkılıp kendi fotoğraflarıma dalmışımm , birden her şeyi çok özlediğimi fark ettim.. Eskişehir'de dolu dolu geçen 5 yılın ardından İzmir'e dönüp hayat telaşının içinde yuvarlanıp gitmek de pek zor :)) Birkaç tane anıyı sizinle paylaşmak istedim,ahh gençliikk ahhh dertsiz tasasız yıllaaaarr.. Tabi laf aramızda biz boşu boşuna saçmalıkları üstümüze dert edinmek de ağlayıp üzülmek de 1 numaraydık o zamanlar,gerçi şuan için de değişen birşey yok gibi  :))

Beyaz elbise - Kendim yaptım
Kemer - Stradivarius
Kolye - Atasay
Siyah elbise - OXXO



Beyaz üst  - Zara
Şort - Koton
Gri üst - Twist
Şort - Twist
Bilezikler - Stradivarius
Çantalar - Mango


Çanta - Mango
Sandalet - Zara
Şapka - Acsesoraize




Etek - Stradivarius
Yeşil Sandalet - Zara
Dore sandalet - Accessoraize



Şapka - Accessoraize
Siyah Tunik - Vera Moda


Kot - Zara
Üst beyaz - Koton
Pullu yelek - Mango
Yeşil çanta - Steve Madden




Ceket - Journey
Sandalet - Accessoraize


Jean - Zara
Üst - Mango
Bilezikler - İpekyol





Sağdaki üst - River Island
Pembe Bilezik - Berskha




Jean Mont - Mango
Kahve Çizme - Polo Garage



Yeşil hırka - Batik
Spor ayakkabı - Kowalski
Tunik - Zara





Beyaz üst - Zara
Eşofman alt - Adidas




Trençkot - Mango
Tayt - Topshop
Kahve Çizme - Polo Garage






Jean - Stradivarius 
Kahve Üst - Özlem Süer
Bootie - Berskha














Mavi Elbise - Kendi Tasarımım


Çok steril ! ortamda ilk dövmemi yaptırmak da cesaret isteyen bir işti tabii :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder