18 Aralık 2010 Cumartesi

YENİYIL PARTİSİ KOMBİNLERİ

Yeni yıla daha 2 hafta olmasına rağmen ''ne giyeceğiz?'' soruları her kafadan çıkmaya başladı bile..Aslında düşündüm de 2 hafta çok da uzun bir zaman değil.. AMAN TANRIMM NE GİYECEĞİİİİZZZ!!?? :)) Bu yüzden ben ve benim gibi olanlar için , en azından fikir yürütebileceğimiz birkaç kombin araştırması yaptım.Şahsen ben bu tür partilerde ışıl ışıl elbiselerden ise daha stil sahibi, rahat ve şık olmayı tercih ediyorum ,fakat herkesin beğenisi farklı tabi..Bu yüzden her tarz da kombin paylaşmaya çalıştım. Umarım bir faydam dokunur bu ortak derdimize :)



Bunlar da Topshop'ın bizler için hazırladığı yılbaşına özel parçalar..
Spor giyinmeyi seviyorsanız üzerine alacağınız bu ceketle o geceyi kurtarmanız çok kolay :)





Renkli giyinmeyi sevenler içinse bunlara bir göz atın..

Kat kat tütü eteklerse böyle partiler için adeta bir kurtarıcı .. Üzerine giyeceğiniz herhangi şık bir bluz ,gömlek ve belinize takacağınız çarpıcı bir kemerle o gece sizden güzeli olmayacak :))



O gün çok şık olun en önemlisi kendinizi rahat hissedin ve şahane geçecek yeni bir yılın ilk dakikalarına çoook sevdiklerinizle birlikte girin..Herkese iyi eğlenceler, mutlu yıllar :))






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder