20 Ekim 2010 Çarşamba

HAVALAR SOĞUDU, RENKLER SICACIK

Her zaman kış ve sonbahar aylarını siyah ve kahve tonlarıyla geçireceğiz diye bir kural yok.Bu soğuk havalarda renkleri kombinliyoruz ...Hatta bir iki değil üç renge kadar seçenek şansımızda var :)

En sevdiğim iki dekolte türünden biri..Göğüs dekoltesi bu sezon çok revaçta ,  eğer sizde kendinize güvenen bir bayansanız daha ne duruyorsunuz ..göğüsler foraa :)


Ceketleri yelekmişçesine giymenin vakti geldi..


Yırtmaçlar geliyoooor...


Boyfriend tarzını abartıp  , aldıklarınızı erkek arkadaşınızı düşünerek almak yerine babalarımızı düşüneerek alma vakti gelmişşş:)) Salaşlığı abartıp rahata kavuşuyoruz...


Çantamı bu şekilde takınca aklıma Yeşilçam filmlerindeki Hülya Avşar gelir hep :)) Bu sezon hepimiz Hülya olacağa benziyoruz...:)


Ben bu durumdan çoook memnunum ..Şapkaları hep sevdim ama günlük hayatta çok kullanamadım ama bu kış 'şapkasız çıkmam ' .


Danteller zirvedeki yerlerini korumaya devam ediyorlar..


Yırtık Pırtık modası geri geldii ..Ozaman yapacağımız tek şey makasları ellerimize geri almakk ...





1 yorum:

  1. özelliklee yorumlarına hayran olduğumu altını çize çize yineliyorum modacım benim ;)sen dersinde uygulanmazmıı :D

    YanıtlaSil